Kdaj je čas za prenovo pisarn?
Najkasneje takrat, ko produktivnost in klima v podjetju nista več najboljši. Neprimerna razporeditev v prostoru, pomanjkanje svetlobe, premajhne delovne površine, premalo prostorov za srečanja, zastarela oprema, preveč hrupa, slab zrak, neprimerna temperatura in neugleden vtis sčasoma ubijejo tudi najmočnejšo delovno vnemo.
Hitra rast zahteva hitre prilagoditve …
Ni naključje, da uspešna podjetja izjemno veliko vlagajo v delovno okolje in počutje zaposlenih. Ste med njimi tudi vi ali se vam zdi le nepotreben strošek?
Pri hitro rastočih podjetjih je razlog za prenovo še bolj usoden. Ko prerastete svoje delovne procese, sledi kaos, če se temu pravočasno ne prilagodite. Večja ekipa, drugačne zadolžitve in spremenjeni procesi terjajo ne le prilagoditev delovnega prostora, ampak tudi temeljit razmislek o tem, kako se pripraviti na naslednji val rasti in sprememb.
Kaj lahko dosežete s prenovo pisarn?
Prenova poslovnih prostorov je naložba, ki se začne vračati takoj. Vsak dan vpliva na visoko moralo in produktivnost. Pozitivno okolje motivira zaposlene, da hitreje in vztrajneje dosegajo cilje. Tako podjetje postane konkurenčnejše in lažje zadrži najboljše zaposlene.
Kako se lotiti prenove poslovnih prostorov?
1.
Vložite dovolj časa v pripravo
Prenove se lotite prej, kot se vam zdi primerno. Če želite v novi ureditvi uživati višjo produktivnost vsaj 10 let in več, nima smisla zadnji trenutek hiteti s polovičnimi rešitvami. Za premišljeno zasnovo in brezhibno izvedbo potrebujete čas.
2.
Naredite analizo prostorov
Poiščite izvajalca, ki razume in zna optimizirati vaš način dela, ne le oblike in barve. Prosite ga, da z analizo prostora ugotovi vse potenciale in omejitve, ki so bile do sedaj nevidne. Ta analiza in nabor vaših želja bosta izhodišče za zasnovo.
3.
Izberite pravega izvajalca
Zaposlenim boste obljubili vselitev na določen dan in to obljubo mislite držati. Zato že od prvega dne razmišljajte tudi o načinu in rokih izvedbe. Največ časa, stroškov in logističnih skrbi bo prihranil biro, ki ne le zasnuje, ampak tudi vodi in organizira izvedbo.
Zakaj hitrorastoča podjetja zaupajo Celovito?
Smo 100-% praktiki.
Smo edini, ki imamo stalno in utečeno ekipo izvajalcev za vsa potrebna gradbeno obrtniška in mizarska dela. Pri nas boste imeli 1 kontaktno osebo, 1 ceno, 1 rok in 0 skrbi. In ne nazadnje delamo čudovite poslovne interierje, ki navdušujejo lastnike podjetij, motivirajo zaposlene in pobirajo mednarodne nagrade.
Prenova Optiweb poslovnih prostorov je za nas pomenila
eno izmed večjih prelomnic v zgodovini podjetja. Prostori so kar naenkrat dobili dušo; ljudje so z večjim veseljem prihajali v službo in se bolje počutili, kar pa se je posledično odrazilo tudi na produktivnosti. Hkrati smo bili deležni precej medijske pozornosti in tako povečali svojo dodano vrednost, kar pa se je odrazilo tudi v prodajnih rezultatih; svoje storitve smo precej lažje prodali po več kot 10 % višji ceni.
Kako začeti s prenovo?
Prvi korak je preprost: ogled. Na prvem srečanju bomo brez obveznosti pregledali sedanje stanje prostorov in vam svetovali glede načina prenove. Spoznali boste način našega razmišljanja, dela, naše reference in izkušnje. Ocenili bomo približen čas prenove, da se znate pravočasno pripraviti.
Pišite ali pokličite za ogled brez obveznosti.
Uporabite obrazec na desni in poklicali vas bomo za ogled. Lahko nas pokličete tudi na telefonsko številko: 01 510 15 22 vsak delavnik med 9 in 15 uro.