vir: siol.net

vir: siol.net

Crknil mi je telefon. No, ni še čisto crknil, je pa tik pred tem da bo, vsaj tako se mi zdi. Predvsem pa sem dobil dober razlog, da se odpravim na po novo “igračo”. In se zapeljem v fensišmensi Mobitelov, pardon Telekomov center v BTCju, kjer potrpežljivo čakam, da pridem na vrsto. Mimogrede, uspeli so že spremeniti skoraj vse na novo modro, daltonistično celostno podobo, edino grafika na tleh, mize in nekaj opreme so še ostali rdeči. Pa baje, da jih ni nič stalo. Ja seveda – če ne bi bili državna firma, sem prepričan, da se ne bi šli takih neumnosti, ampak to je že druga zgodba.

Oblikovanje pohištva mora slediti rdeči niti, a nikakor ne na račun udobja oz. funkcionalnosti.

Torej, končno pridem na vrsto, ko se želim udobno namestiti v Magisovo enko (izgleda, da jih zadnje čase povsod tlačijo …), ko me zaboli v kolenu. Ne ni kriva kakšna zastarela poškodba, krive so že prej omenjene mize.

vir: celovito.si

vir: celovito.si

Čeprav so kričečo rdeče barve (ali pa prav zato), nisem bil dovolj pozoren, da je stranica postavljena prav nesrečno. Tako, da se nikakor ni mogoče normalno vsesti. Povrhu vsega pa so dodali še stranico (v svetlejši barvi), ki naredi sedenje pred mizo še bolj zoprno, saj moraš stopala neudobno stiskati pod stol. Strinjam se sicer, da mora oblikovanje pohištva slediti rdeči niti prostora, a nikakor ne na račun udobja oz. funkcionalnosti! Kaj šele, da bi želel nekdo, ki je gibalno oviran oz. na invalidskem vozičku kaj podpisati na mizi.

A (na žalost) dotični center nikakor ni osamljen primer. Na več koncih sem opazil že podobne težave, od bank do turističnih poslovalnic. Torej dragi (kolegi) arhitekti oz. projektanti notranje opreme, obnovite osnove projektiranja! Da vam bo lažje, prilagam skico iz Neufertove knjige (ki jo, upam, ima oz. bi vsaj moral imeti vsak):

vir: Neufert Architects' Data

vir: Neufert Architects’ Data

Ste tudi vi kje opazili kaj podobnega, ali pa kakšno drugačno ‘zablodo’?

Podeli in razveseli